Dålig frukt=jäkligt trist!

Var över på ica för en pyttestund sedan och handlade gotta till ikväll då jag ska ligga hemma och dega i soffan. Tänkte köpa lite allt möjligt för att ha lite att välja på. Chips, godis(choklad), mango och dricka. Först och främst glömde jag chokladen och orkar inte gå över igen. Och så skulle jag dela upp mangon det första jag gjorde, och då är den möglig i mitten typ. Orkar inte gå över och klaga för det heller. Men så jävla bittert det känns. Köpte två, men vågar inte dela den andra riktigt än för att se hur den ser ut men jag kommer väl inte kunna hålla mig särskilt länge till då jag är enormt sugen på just mango. Ska se the voice och sen tänker jag hyra twilight-breaking dawn part one på film2home. En Tina-kväll helt enkelt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback