Kittens.

Insåg precis en ganska halvsjuk grej, haha. Så kul.
Började med hemnet och suktade efter hus, vilket man ju gör nu och då. Fortsatte sedan med att kolla efter kökssoffor på blocket bara för att se vad det finns för något varpå jag trillar in på kattsökandet. Det som är roligast men jobbigast att kolla efter. Jobbigt just eftersom jag måste bearbeta J väldigt mycket mer just i innekattsfrågan. Och så är jag ju inne på exotic. Har varit det sedan Nolia sommaren 2009. Och så vill jag att det ska vara en hona samt att hon helst ska vara svart, men har börjat fundera på röd också då det i princip aldrig finns någon svart hona. Så jag satt och kollade runt på olika hemsidor innan jag i huvudet plötsligt kom ihåg den hemsida uppfödaren på nolia hade(där jag fastnade för rasen, och såklart att det var just en svart vi fick gosa med) och inser att en på jobbet heter exakt samma sak i efternamn. Då är ju det deras dotter. Så nu ska jag fråga en hel del på jobbet imorgon. :)

Kan ju bara avsluta med att jag inte är mindre sugen av att ha sett en massa fina bilder på dessa fina katter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback