Så otroligt bra film!

Vilken rolig kväll det blev igår. Vi for på 4x30års fest där de hade fixat med bra lokal, bra band som spelade och en kanonhärlig stämning. Otroligt roligt hade vi. Vad som värre var va att vi gick hem. Grabbarna envisades. Och jag hade på mig nya pumps som jag inte hade gått in. Behöver jag säga ens att jag fick asont? Tillslut kunde jag inte stanna för att då hade jag inte kunnat fortsätta. Väl hemma upptäcker jag ju självklart att jag har blåsor under båda lilltårna, stora. Inte superlätt att ha skor på sig idag. Tur att man var på gott humör ändå, utan det hade jag inte klarat av promenaden. :)

Vi har precis kommit hem efter att ha sett The hunger games. Så jävla bra, åh vad jag gillade den. Väldigt hemsk men väldigt, väldigt bra. Tror inte jag sett någon film som är 2.20 timmar och som verkligen är spännande hela tiden. Huvudrollerna(Katniss och Peeta), så sjukt duktiga. Det är en film jag kommer att se igen när den släppa på film2home. Men otroligt glad att vi såg den på bio.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback