Snabbt imorse.

Knäppte dessa snabbt imorse med telefonen i spegeln i apdåligt ljus. Precis innan jag tog på mig ytterkläder och sprang ut genom dörren. Kvittade ju egentligen och kunde ha tagit bättre bilder när jag kom hem eftersom jag ändå inte lagt upp dem förns nu. Men here we go..


Annars då? Ligger och har en seg hemmakväll själv och glömde helt bort the voice som jag hade tänkt se, stod i duschen istället. Och så har jag försökt hitta grejer på datorn att kolla upp bara för att. Går ändå inget vettigt på tvn direkt. Det värsta var väl att jag kikade på bilder från i somras och kan inte annat än säga att nu längtar jag också efter värme och sol i hopp om att se lite fräschare och piggare ut. Men det är mycket jag hoppas ska hända innan dess så att jag har inte överdrivet bråttom heller. Näe, tagga upp mig själv inför träning imorgonbitti ska jag göra nu. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback