Vårgrus.

Eftersom jag varit risig i veckan så blev det inget bodypump pass, startade istället dagen med en promenad på 40 minuter med min fina. Kanonhärligt. Att sedan gå in på ica och inhandla det som skulle ätas till brunch varpå vi sedan spatserade hem och tillagade tillsammans, så mysigt.


Vårgrusigt, solsken och lite friska bitande vindar med snö kvar på sidan om vägen. Fridfullt.

Har städat upp i förrådet också, det var inte lika illa som jag först befarade. Där har jag mig själv att tacka för att jag har städat och strukturerat upp där inne förut så allting har sina egna olika hyllplan eller plats. Det var bara det att på sistone har det hamnat för mycket på fel plats och på golvet. Samt att man haft det som avlastningsyta för tomkartonger(detta fick J i uppdrag att köra bort). Lite dammsugning på det och jag kände att jag skulle kunna stå och titta på mitt underverk en stund, att lite ordning och reda i förrådet kan ge sån harmoni.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback