En fredag med en hel del ting som gjort den så bra!



Vilken värme vi fått avnjuta idag alltså, lyckan! Det kändes som utomlands på förmiddagen tills regnet dök upp för att vid middagstid faktiskt bli fint igen. Vi har hunnit förbi på brännbollsyran en sväng och kikat på lite brännbollsmatcher, och det finns ju folk av alla dess varianter, haha. Fulla, nyktra, seriösa, oseriösa, utklädda, icke utkläda, unga, gamla, studenter, icke studenter. Ja yran är verkligen ett startskott på sommaren och lockar fram massor utav människor ur deras krypin, och jag tror aldrig man ser så många studenter som just då.

Efter att ha stillat vårt eget behov av att titta på lite brännboll och folk så avnjöt vi en tacobuffé, så sjukt gott det var idag. Annars har vi hunnit med att träffa goda vänner och så har jag varit "hemhem" och gått ut med hundarna. En fullspäckad fredag, men ack så härlig!

Nu hoppas jag på góväder imorgon så att jag kan få sitta ute på balkongen och NJUTA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback