Helgen som snart är över.

Vilken fullspäckad dag det blev igår. Mest troligt därför jag är en soffpotatis idag. Haha. Hur som haver så var det dels barnkalas på Leo´s lekland med alla syskonbarn och familjen i några timmar innan jag efteråt var barnvakt till tre av gullungarna. Varpå det i princip direkt efter var dags att bege sig iväg på middag hos hjärtats föräldrar. Extra skönt att man bara drack vatten hela kvällen så att det bara var att köra hem sen. En helt fantastiskt härlig lördag och slapparsöndag. För idag har jag inte gjort annat än att ligga i soffan, läsa och ta en powernap. Fast att jag borde vara ganska pigg just nu så tar det emot att behöva gå över på ica och handla, haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback