Long time no see.

Det blir länge mellan gångerna som jag är in hit. Beror delvis på att jag inte törs föra över bilder på datorn då den inte åkt iväg på reparation ännu men ändå fungerar tills vidare tack vare lillebror och såklart på designen. Jag trivs inte med att titta in här själv och allt bara ser rörigt ut, och jag ids inte ta tag i det då jag är inne i en kreativitetsperiod just nu och pysslar med att måla min första tavla, sticka bebistjocksockar, pysslar med foton och lite sådant. 
 
Har haft långhelg i helgen, och det behövde jag verkligen. Få tanka och ladda. En lugn och superhärlig helg. Det mest fartfyllda var att vi var ut och åt på costas med ett annat par och sen satt och pratade på bishops arms en till två timmar. Pyssla, lata, fixa hemma och ta kort till skoterförarbeviset helt enkelt. Inte fel. Nu blir det middag innan jag ska pyssla på med foton igen innan jag tar söndagskväll med en massa bra på tvn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback