oj.

Jisses vad trött jag varit ikväll. En rackarns tur att syrran ringde precis när jag höll på somna tidigare ikväll. Undra om tröttheten kan bero på rubbningen inatt då tidningsutdelaren delade ut reklam till oss fyra inatt så att det small utav bara den i brevinkastet så att vi båda vaknade med ett ryck. Sen tog det ett bra tag innan man kunde somna om igen.
Och vad har jag tagit på mig. Fota bröllopsbilder på min bror, hans blivande fru och barnen innan själva vigseln. Snälla vädergudarna låt det vara fint väder på lördag så att vi kan fota utomhus. Men känner att jag vill köpa en extern blixt utifall att vi måste vara inne. Sen ska jag även fota alla gästerna efter vigseln också. Spännande och kul såklart men lite nervös för resultatet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback