Sjuk.

Jag är inte på banan. Inte kry. Att den här rackarns förkylningen skulle lyckas hitta av mig också, så otroligt jobbigt. Var hemma från jobbet idag. Provade på att göra en kraftansträngning genom att gå och handla lite till middagen. Jag fick knappt hem påsen, fasen vad jobbigt det var. När jag kom upp för trappen här hemma var pulsen i topp, som efter ett indoor pass. Usch. Ska vara hemma och kurera imorgon också.
 
Annars har jag suttit och satt in gamla foton i fotoalbum som jag skjutit på i ca 3½ år. Helt sjukt egentligen. Men nu är det gjort, det ska bara skrivas till alla bilder och sen ska jag skicka efter ett nytt lass från de gångna åren. Det tar som aldrig slut det där, och jag vill inget hellre än att hamna i fas. Älskar att bläddra i riktiga fotoalbum!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback