Inredningstankar.

Jag är borttappad i mina egna inredningstankar just nu. Bara för att hjärtat igår frågade sin mamma hur de gjorde med möbler till hela huset då de precis hade flyttat in. Bra, han har alltså också ägnat det en tanke. Men det satte ny spinn på mina tankar igen. Prio kommer ju vara en till soffgrupp samt ett nytt köksbord. Fine. Men(!) jag vill hitta ett ultimata gamla fina skrivbordet jag kan fixa till, hitta en romantisk lampa, bygga två egna bokhyllor och måla vita, hitta en gammal fin fotölj att klä om, hitta den perfekta gungstolen, hitta den perfekta kistan att ha som bord, hitta ett lantligt vitrinskåp och handla nya fina gardiner. Helst redan nu. Suck. Lite rörigt i tankarna då jag inte vet exakt hur allt det där perfekta är riktigt än, förutom vitrinskåpet. Och även om jag skulle hitta det nu så skulle det inte gå att köpa riktigt än. Herregud, måste skärpa mig och kolla på inspirationsbilder så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback