Axelskada.

Det där med att blogga från mobilen är inte alltid en hit alltså, jag provade i typ torsdags(?) men det ville inte alls komma upp. Hur som haver var förra helgen toppen, Sävar Open med efterföljande middag är alltid lika kul. Något som är mindre kul är att jag gjorde illa axeln på jobbet i fredags, kommer inte ens exakt ihåg vad jag gjorde. Men förbannat så ont det gjorde resten av dagen. Till och med när jag gick. Var ju jättekul när vi var bortbjudna på middag och skulle ut och fiska på kvällen och de faktiskt fick fisk allihopa. Men var iallafall en kanontrevlig kväll. Det värsta i axeln har nu släppt men i vissa lägen känns det fortfarande kraftigt. Man undrar ju vad fasen det var som hände. Har annars haft en lugn helg tillsammans med min fina J och fan vad jag älskar honom!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback