Längtar efter en egen gräsmatta.

Solen skiner och det är varmt ute, och vad tusan gör jag? Jo, jag sitter inne. Vid datorn och kollar på inredningsgrejer. Är ingen innergårdstjej, och visst att jag skulle kunna sitta på balkongen men det blir så jäkla hett där en sån här dag. På sommaren vill man ju inget hellre än att ha en egen trädgård man kan spatsera ut i, ta med sig fikabrickan med kall dryck och tilltugg på och gå ut på gräsmattan. Läsa en bra bok. Påta på. En anledning att gå ut. Löpningen är dock en jädrigt bra anledning att komma ut, men man kan ju inte göra det hela tiden. Lägenhet duger gott och väl på vintern, men på sommaren när man vill komma åt solen och värmen(vi har det inte ljust och varmt många månader här ju) så kan det kännas lite knepigare. Vad som nu hör till saken är att jag inte alls suttit hemma hela dagen, har varit ute hos ena systern och umgåts med båda systrarna + barn. Men man blir jäkligt fort less på att sitta inne på sommaren. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback