Semesterlunk.

Det är nästan svårt att begripa att det faktiskt är tisdag och att jag har semester. På helgen så roar man sig och hittar på saker och när måndagen kom så gjorde jag inte ett dyft kändes det som. Okej, jag inhandlade två spel på worldofboardgames (ett ska med till fjälls så vi har annat än kortlek att utmana varandra i). Och idag är det en dag då regnet faller, ibland mer och ibland mindre. Var iaf ute och löpte så att man kanske kan hålla jämna pass med förra veckan(då det blev 5 träningspass!). Jag vet att jag borde ta tag i städningen här hemma, men helt ärligt så var jag inte peppad alls. Kan nog lätt bli så när man är ensam hemma ett par dagar. Men herregud så jag njuter trots att jag gör i princip ingenting, har verkligen hittat in i semesterlunken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback