Snart får vi se en massa vackra vyer.

Är så glad att vi fått ha fint väder de senaste dagarna, om än blåsiga. Igår när jag och Anna var ute i stöcksjö så blåste det banne mig som om det var storm ute vid havet. Tur det var varma vindar. Och årets första dopp tog jag också!
Nu däremot sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp dagen för att det ska bli så effektivt som möjligt(jag har en del listor och fler lär det bli), på onsdagmorgon ska vi ju vara färdigpackade med mat, kläder, fiskegrejer, antimyggrejer med mera för att klara av 8-9 dagar. Ska ju bli hur skönt som helst att fara iväg, som vi längtat, och nu är det nära. Ska helst ha hunnit förbereda lite för sväng nummer två också som vi kommer göra sen efter att ha landat två-tre dagar hemma, men kan bli tight schemamässigt då vi ska på bröllop en av de dagarna också. :)
 
Ps. 9 träningspass på 14 dagar blev det, nöjd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback