Kreativt projekt på g.

Har legat med värsta huvudvärken hela förmiddagen, men nu äntligen verkar den vara helt väck. Tack och lov. Sitter och gluttar på tradera efter ett visst speciellt ting då jag tänkt göra mig ett "konstverk" av detta i vårt framtida hus. Känner att det är lika bra att börja försöka hitta rätt och buda hem i god tid. Såg det nämnligen hos en annan familj för ett tag sedan och tyckte det var jättefint och det kommer ju att passa in i det stuket vi vill komma åt i huset. En är iallafall betald och kommer hem i nästa vecka. Måste bara hitta en lämplig låda att samla de i så att jag inte slarvar bort dem. När pågående auktioner är över, och förhoppningsvis några fler är på väg hit så ska jag meddela vad tanken är. Ett kul projekt iallafall! :) Nu ska jag bara dricka upp kaffet och sen fara hem till mamma och pappa en stund. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback