Återhämtning.

Äntligen känner jag mig någorlunda mänsklig igen efter att ha åkt på en brakförkylning som slog ut kroppen. Har legat som en halvdöd sill i sängen i tre dagar och idag är första dagen som jag faktiskt är uppe på benen. Inte ens J har velat dela sovrum med mig, men idag ska det bäddas rent och göras fräscht där inne igen. Har suttit och sorterat papper. Kasta eller sätta in i pärmen. En sådan grej som legat och tyngt ner axlarna lite. Nu blev de mycket lättare. 
Imorgon är det tillbaks till arbetet som gäller, så skönt det ska bli med vardag igen. Och vilket lass några kollegor fått dra då det tydligen är fler som varit borta, stor klapp på axeln till dom!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback