Harmoni och drömmande.

Sitter i soffan med alpint på på tvn i bakgrunden, solen lyser in genom fönstret och jag känner mig alldeles harmonisk. Har beställt några grejer jag behöver som håller på att ta slut, har läst lite bloggar samtidigt som jag drömmer mig bort. Det saknas bara att det är snö ute denna härliga, soliga dag.(För ja, jag har börjat längta efter snön). Om ett år, hur allt kommer att se ut då. Hur långt har vi hunnit med huset vid den tidpunkten till exempel? Spännande minst sagt. Nej, om jag skulle ta tag i det här nu och packa ihop promenadkläder och bege mig ut till svärföräldrarna där nya bilen ska fixas lite med, håret ska få en uppfräschning och så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback