Den där när stressen infinner sig.

Alltså vafan, hur klantig får jag vara? Varför har jag inte beställt doptårta direkt vi bokat in datumet? VARFÖR? Kan inte begripa att jag skjutit på det in i det sista, dopet är ju ändå nästa helg. Så idag tog jag tummen ur och packade ner den lille i babyskyddet och begav mig till Ulla´s. Och så har det sommarstängt tills på måndag! Fan. Om jag kommer inrusandes där på måndag, hinner de då ens med min beställning på 30 bitar tårta? Vad gör jag om de säger nej? Har till och med suttit och kollat på recept för att eventuellt försöka ge mig på det själv i värsta fall, jag som aldrig gjort dessa tårtor innan. Och hur ska jag hinna det samtidigt som jag ska hinna införskaffa det sista som behövs samt baka lite smått och gott med en liten som kräver sin tid. Det är banne mig så att jag får skämmas! Och jag kommer väl få en hel drös gråa hårstrån på köpet innan det här är i hamn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback