Flängande.

Idag hann vi med att flänga runt en del innan klockan ens hunnit bli halvtvå. Vi hade ett återbesök på bvc bland annat för att kolla vikt samt hur lactulosen verkar fungera. Och nog hade den gjort sitt, han hade gått upp MYCKET mer på denna veckan än under månaden innan. Talar ganska tydligt språk de.
Sen hade jag tänkt att vi skulle fara och hälsa på på mitt jobb(innan alla smittor är igång som värst), det var dags nu. Men tänkte tajma in det när de hade sina raster, och skulle jag ha farit hem emellan hade jag nog aldrig tagit mig iväg igen. Så vi for och shoppade lite. En present till lilla damen vi ska hälsa på ikväll, varma tossor till lilleman och träningsbyxor till mig(h&m levererar!). Blev perfekt. För sen hann vi träffa nästan alla kollegor, så mysigt att sitta i personalrummet i det härliga surret. :) Sånna här små grejer kan verkligen göra gott för själen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback