Vill hitta tillbaka.

Idag gjorde vi premiären på öppna förskolan, det var dags för babysång. Och det var inte för sista gången vi var där, det var riktigt trevligt. Och S kommer nog uppskatta det mer och mer ju äldre han blir.

Annars är jag så galet sugen på att ta tag i träningen. Det gick ju sådär när jag hade tänkt dra igång, då ville mitt knä annat. Men nu är det väck och har inte känt av det på en månad. Nu vill jag känna mig lite stark igen. Och lite piggare. Jag kände mig stark och pigg hela graviditeten, men allt det är väck nu. Vilket känns trist. Det är alltid så tufft att börja om från början. Har anmält mig till mamma boot camp, och som jag hoppas att det ska hjälpa mig på traven att komma tillbaka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback