Babblarna.

För mindre än en timma sedan begav sig mina grabbar. De ska sova borta, hos lillemans farmor och farfar. Det är J som vill unna mig lite egentid och förhoppningsvis en natt med god sömn. Bara för att jag har chansen så kanske jag kommer vakna precis som vanligt? Hur som haver så känns det redan så tomt, speciellt med vetskapen att det är först imorgon som jag träffar dom igen.
 
Hur jag ska spendera tiden? Vila, slappa, vila och sova. Ungefär så. Sömnen är väl det jag behöver mest. Behöver den extra mycket efter inatt då jag var vaken mellan 02.00 och 04.00 för att sedan vakna och frysa vid 05.30 trots duntäcke. För att somna om vid 06 och vakna 30 min senare för dagen.
 
Förutom trötthet idag så har det varit fantastiskt, äntligen kom det snö igen och det snöar fortfarande! Julkänsla delux. Vi plumsade iväg på oplogade cykelvägar till Beijer i förmiddags för att beställa hem lite prover, så härligt det var för själen med snö så här inför jul. Och på tal om julkänsla och med ett fåtal dagar kvar till julafton måste jag bara säga att vissa företag är ju helt fantastiska. Beställde ännu en babblarna-bok samt figurerna från hattenförlag, men för ca 1½ vecka sedan fick jag ett mejl om att de var slut i butik och väntades komma in igen den 18e. Trodde då aldrig att jag skulle hinna få dem innan julafton, för figurerna ska S få i julstrumpan på julaftonsmorgon hade jag tänkt. Men så igår, den 18e vid middagstid fick jag ett sms med en förfrågan om jag var hemma och kunde ta emot paketet mellan 12-15 idag. Expressleverans till dörren med andra ord.13.45 plingade det på dörren och jag fick hem grejerna i tid. Tror jag har en son som kommer att bli väldigt glad då han verkligen gillar babblarna både i musik och bok-form.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback