Exakt 2 veckor tills tomten kommer.

Sitter med huvudvärk som jag inte riktigt begriper varför den hoppat på mig just idag. Har fått sova hela natten(yey, andra natten i rad!!), intagit kaffe och fått frisk luft. Har hunnit med att få besök av en vän samt varit och shoppat 3 julklappar innan klockan ens slog tolv. Och vi ligger bra till på julklappsfronten, vi har endast 6 st kvar att köpa varav vi redan bestämt vad hälften av dom ska vara. Så skönt det är att börja i tid så att man inte behöver känna stress och panik de sista dagarna. Vi vill hinna med att njuta av julen! Tänk att om precis 2 veckor är det julafton! :) 
 
Och jag beställde sparkbilen igår, kunde inte hålla mig när jag fick tag i en rabattkod(hos Linda) som gällde även på nedsatta priser. Så istället för 1239:- inkl. frakt så betalade jag 803:- inkl. frakt. Visst han kommer inte att få den i julklapp, men vi får se om jag klarar av att stuva undan den ända tills i mars eller om den kommer fram tidigare. Han provade en bobby car på öppna förskolan igår och tyckte väldigt mycket om det, så jag tror att han kommer uppskatta denna också. De är ju fantastiskt fina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback