Så var julen passerad.

Så var julen överstökad och imorgon är det dags för nyårsfirande. Så fort det har gått den senaste veckan, trots att jag fått tillbaka mitt ryggont. Men det är så härligt att umgås med famil och vänner! På julafton så var vi hemma hos mina föräldrar med delar av min familj och åt mycket mat, barnen flängde runt och frågade efter tomten stup i kvarten -till slut kom han! Paketen delades ut och oj vad mycket fint vår lille kille fick, så bortskämd han blev. Vi är så tacksamma över alltihopa!! Och vad J skämde bort mig (!!), vi som hade sagt att vi inte skulle köpa något alls i år och sedan sa att om man köper så får det inte vara så dyrt och så går han och köper något jättedyrt och jättefint, en ny telefon! Då jag gått med min i 3år och 3månader så kan jag ju meddela att den verkligen sjöng på sista versen då den inte tog över hela skärmen. Jag blev alldeles förstummad och tårögd.
 
Vad har vi annars hunnit med? Varit på utflykt med korvgrillning, lekt julklappslek, träffat goa vänner, fått sova lite bättre ett par nätter, jag har dragit till ryggen igen, vi har bara varit samt varit på bio & middagsdejt utan barn. Jag tror verkligen att vi behövt det här, att J fått släppa jobb helt och att huset varit(och är) pausat under julledighet så att vi bara har kunnat tänka på oss och vår familj.
 
Idag blir det lite 86års-firande av min farmor innan vi ska packa ihop sakerna vi behöver ha med oss imorgon inför nyårsfirandet där vi blir 8 vuxna och 3 barn. Vi kommer behöva ha med oss en hel del då vi ska sova över för att slippa fara hem innan 8 eller dra upp en sovande bebis för att åka hem. Ser fram emot att få fira första nyåret tillsammans med liten!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback