Sköna jul.

Är den ens möjligt att få två så fina dagar efter varandra? Snö, strålande sol och lämpligt många minusgrader(-6 - 7grader). Jag hoppas vädergudarna kan bjuda på det här vädret på julafton också! Det är ju så fantastiskt härligt! Gårdagen så var jag ut på sista julklappssvängen, visste vad vi skulle köpa så det var bara att fara iväg och införskaffa det. Det var en skön känsla som lade sig när de sista klapparna också var inslagna. Nu kan vi bara N J U T A de sista dagarna inför jul. Utan att ens ha känt den minsta lilla stress. Det är så skönt när man börjar i tid. Och mitt i klappinslagningen fick S sig en tidig julklapp av sin mormor och morfar, en pulka i de rätta färgerna(grön & gul). Tack! Efter middagen så gick vi ut och åkte lite på den lilla kullen vi har runt husknuten, perfekt kvällsaktivitet.
 
Och vi har även varit ute en sväng innan lunch idag också, fast på en liten promenad. Det är så skön känsla att kunna vara ute på det sättet utan att behöva rulla honom i vagnen(där han ju alltid somnar). Tycker att det är så fantastiskt härligt att vara utomhus, med de rätta kläderna på. Det är en av alla de saker jag saknar mycket med jobbet, all utevistelse tillsammans med goa och glada ungar. Man mår så bra av frisk luft. Första julklappsleveransen är gjord och i eftermiddag ska jag griljera julskinkan. Mys!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback