Drömmande.

Sitter och drömmer mig bort till inredningsfasen i huset.
Har kommit på ytterligare två grejer till att tillverka själv. Men så snubblade jag över en jättefin köksvåg som jag skulle vilja ha(har varit inne på en eks förut och denna är liknande fast lite modernare) och kom tillslut in på en sida som jag beställt grejer från förut och klickade i allt som jag ville ha till köket bara för skojs skull, för att se vad det skulle kosta. 1757kr för 8 kaffekoppar, liten mjölkkanna, saftkaraff, kaffeburk, teburk, vispskål, durkslag, bricka och 6 äggkoppar är väl inte så farligt? Jag trodde nog att det skulle vara värre. Det är framför allt kopparna, kannan och karaffen jag vill ha eftersom de är sådär lantligt fina och är i samma serie(skulle bli 793kr för dessa). Skulle vara så fint att kunna duka fram med en och samma serie. Och det där durkslaget är bara sååå fiiint! Men jag måste vänta. Det räcker med att jag vill börja fixa möbler pö om pö. Har ju faktiskt köpt min första grej för ca 1½ vecka sedan(som ska agera paraplyställ).
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback