inredningssugen.

Lilleman ligger här till vänster om mig och tar en lur, och jag går igenom blocket på möbler och drömmer mig bort till att få inreda huset. Har hittat pinnstolar, skrivbord till kontoret/gästrummet, paraplyställ(stäva), byrå & gungstol. allt inom en mycket rimlig peng och som man kan göra om själv. Speciellt pinnstolarna blev jag helt kär i. Alla dessa grejer för ca 2000:-.

I dagsläget så har vi inte möbler för att kunna fylla alla rum i huset på långa vägar. Vi behöver inte fylla alla rum på en gång heller. Men Kök/vardagsrum, hall, vårt sovrum & lillemans sovrum är prio. Till att börja med. Men till kontor/gästrum så har jag tänkt bygga en del själv och får jag bara köpa skrivbordet och pinnstolarna så kommer det att finnas möbler där inne också. Har även tänkt bygga 2 grejer till hallen.
Det är både och det där med att börja köpa redan innan, fördelarna är ju att man kan ta det successivt och det behöver då inte bli så dyrt och så har man möbler att ställa in när det är färdigt så att det inte behöver eka tomt. Men tänk om det inte alls passar då när man väl ska inreda, eller att man vill ha det på något helt annat sätt. Men det kliar i mina fingrar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback