Montana gold.

Åh, vad besviken jag blev nu. S slumrade till en snabbis och då passade jag på att titta efter sprayfärg från montana gold för att kunna göra om saker. Hittade de 5 färger jag ville ha och var SÅ nära på att klicka hem det. Men kom först på att kolla upp om de var giftfria (vill jag kunna spraya på bebis/barnpryttlar så känns det rätt viktigt). På själva produktsidan stod det ingen direkt info, men så började jag googla. Då fann jag några som skrev att de tydligen är jättegiftiga och cancerframkallande, så tråkigt. Känns alltså inte aktuellt med dessa över huvud taget längre. Men är sugen på att hitta någon giftfri färg, måla eller spray, i de rätta kulörerna så att man ändå kan göra om saker. Någon som har tips? 
 
Edit: Har nu hittat en färg jag tror skulle funka. Som alltså är giftfri. Martha Stewart Crafts. Dock lite dyrare och så är det målarfärg. Ska avvakta till senare och se hur det blir.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback