Retro sparkbil.

Beslutsångest. Jag har hittat sparkbilen jag vill att S ska ha. En mintgrön retro sparkbil i plåt. Dessutom prisnedsatt 300kronor. Men jag hade inte tänkt att han skulle få någon förns han fyller ett. Julklappar till honom är liksom redan klart och så anser jag att han inte skulle kunna använda den än. Och tänk om någon annan köpt en annan sparkbil åt honom, känns ju lite overkill att ha två? För han har redan en sparktraktor med släp att ha utomhus som han fick i dopgåva. Men den är precis i den färgen och modellen jag vill, och priset är ju så mycket bättre när det är nedsatt. Köps den ska den ju bara stå och vänta ett par månader, men det kanske det är värt istället för att priset kanske blir högre igen? Veligt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback