Barngarderoben.

J är på hockey, bortamatch. Vilket betyder att han kommer hem sent. Jag ska alldeles strax hoppa isäng. Vi har en liten kille som blivit förkyld och man vet aldrig hur nattsömnen kan tänkas bli då. Även om den typ alltid är svinbra. Men jag tar hellre det säkra före det osäkra. 

Är inne på det där med att fixa klart garderoben för den lilla. Insåg när förskolan startade att han saknade lite långärmade tröjor(speciellt då man ska lämna extrakläder där) så jag beställde först en del och sedan köpte jag tre till idag. Det var ju som lätt ordnat när Lindex hade 100:- rabatt för varje 400:-. Utegarderoben är ju svårare och dyrare. Så jag har sökt mycket på nätet efter reor. Framförallt regnkläder för att ha en uppsättning till och då kunna lämna det ena på föris. Det är bara det att det är svårt att hitta i rätta storleken. Men idag snubblade jag över ett fodrat didrikson 350:- billigare än ordinarie, då kunde jag inte låta bli att slå till. Så nu har vi ett av varje, det blir toppen! Köpte även lite fleecekläder(såhär i värsta sommarvärmen) för att vara redo för kylan. Nu är det bara ett par stövlar(typ fodrade) som ska hittas åt. Innan det är dags för vinterkläder. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback