Kli i halsen.

Det känns så typiskt! Jag har en förkylning i kroppen som bara väntar på att bryta ut. Det är hockey ikväll, och jag vill ha ork nog att gå och se den i trängseln. Sen börjar lillemans inskolning på måndag, så jag har inte riktigt tid för det här. Har ju varit sjuk tre gånger på 1,5 år. Och så går man på en fotbollsmatch och gubben till vänster om mig är lite kraxig. Tro inte på tusan att jag åker dit. 

Till något roligare! Igår fälldes de fem björkarna. Så nu finns alla förutsättningar för att vi ska hinna med i tidsplanen då häcken kommer på måndag. Eventuellt att de får stå i sina krukor något dygn om det är något som kärvar mer än nödvändigt. Kommer kännas bra att få upp en spärr mot vägen. Och så känns det bra att vi valde plantor som är 80-100 höga, blir alltså inte jättefuttigt som många andra häckar kan vara. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback