Ärtan.

Snart är det helg! Jag har bara en lång fredag kvar där jag jobbar 7.30-17.45. En gång var sjätte fredag ser det ut just så. Känns lite motigt just imorgon då det dåliga föräldrasamvetet kickar in. Nu ska ju lilleman få bli hämtad tidigt så det är inte av den anledningen. Det är för att J har julfest med jobbet, och att jag då kommer hem ca 18.15. Kommer i princip bara hämta hem den lille för att sedan lägga honom för kvällen känns det som. Men det är nog jobbigast för mig, lilleman kommer nog snarare protestera över att han behöver gå hem.

Så jag får se idolfinalen och mysa med magen min på egen hand. Och nu är det inte bara en degmage jag ska mysa med, utan det ligger faktiskt en liten minimänniska där inne. Lilla ärtan som är i vecka 22 just nu. En liten som buffar och har sig, det är så mysigt! Dock har jag foglossning, vilket jag aldrig hade förra gången så det är ju såklart lite frustrerande. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback