Sömnrutiner.

Yes! Den lille somnade av sig själv. Han gjorde det förut, tills nyår ungefär. Sen blev han sjuk(vi också) och då somnade han när han åt kvällsmålet. Sen var det svårt att lägga ner honom för att somna skälv, och då har vi gjort det enkelt för oss. Sen har han varit sjuk ytterligare två gånger vilket gjort att vi backat från varje försök. Men nu är han frisk och vi måste börja vänja in honom på att kunna somna själv igen. Och idag funkade det felfritt! 

Annars är det sämre i ryggen, igen. Har en massage inbokad imorgon som jag hoppas ska hjälpa mig en bit på väg så att jag ska kunna njuta av helgen. Sen sjukgymnasten på måndag. Jag önskar att jag får bli hel nu och att vi får hålla oss friska! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback