Hej 2015!

Vi hade en fin nyårsafton med goa vänner, barn och fantastiskt god mat. Dock gjorde jag en tabbe och drack kaffe vid 23, när jag vet hur jag fungerar. Så jag kunde inte somna förrän 04 trots att jag la mig halvtvå. Inte optimalt när man har en liten, men tack och lov sov han till tio i åtta på nyårsdagen. När vi på eftermiddagen kom hem var det skönt att landa hemma, som det ju alltid är när man sovit borta.  Och det nya året har börjat bra på sömnfronten alltså, vi har inte vaknat före tio i åtta på morgonen(att vi behövt vara vaken en stund på natten håller fortfarande i sig). Men vi hoppas att det ska ge med sig snart. 😊 Gott nytt på er och god fortsättning! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback