Hoppas det är snabbt övergående.

Den lille har åkt på feber och snuva, igen. Är det möjligt att få det 2 gånger inom loppet av en månad när han annars varit så frisk? Förra gången hade vi ju umgåtts med andra som inte var helt krya, så vi åkte på det allihop. Men nu? Vi har inte träffat någon som varit sjuk och det kom som från ingenstans. Och med tanke på hur magen var igår jämfört med i vanliga fall skulle jag nästan gissa att det kanske är tänder som utlöst det här. Jag hoppas på det iallafall, det borde kunna vara dags att utöka antalet som stått still i mer än 4 månader.
 
Snart ska vi plocka undan här hemma och i eftermiddag är det ytterligare 4 visningar av lägenheten. Och jag har shoppat lite på jotex, till huset. Fick en 20% rabattkod och hittade grejer jag tror ska vara i gästrummet/kontoret. En roll up-gardin, 4 kuddfodral samt en taklampa, det inklusive frakt gick på 415:-. Då är det bara skrivbord, hyllor och matta som saknas dit in som det ser ut i dagsläget.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback