Dålig nattsömn.

Vad störigt det är när man sover dåligt, fast att man är jättetrött. Igår målade jag lite på garaget just över tre timmar innan jag sedan gjorde mig klar för att fara ut och äta med jobbet. Tog ica på hemvägen och var hemma precis efter tio, dyngtrött. Och så har jag sovit så ytligt inatt och snurrat massor. Höll faktiskt på ramla ur sängen en sväng också, haha! 

Jaja, ny dag och nya tag. Kan inte riktigt bestämma mig för dagens göromål. Fara på öppna förskolan eller in till stan och titta på studenterna. 

Edit(kl:11.00): Jag skulle inte ha skrivit något. Direkt efter sträckte jag på mig och fick nackspärr. En hemsk sådan. Kunde knappt resa mig upp ur sängen, men till slut så. Och så kunde jag inte vrida huvudet något åt höger, åt vänster gick det men det kändes inte bra det heller. Slopade då båda funderingarna, jag kommer aldrig orka lyfta i och ur vagnen ur bilen och så skulle jag aldrig ha hunnit till öppna förskolan då tempot blir rätt mycket långsammare. Väckte S kvart i åtta och åtta kom J hem för att massera nacken åt mig så att det skulle lätta en aning iallafall. Vilket det gjorde, jag kan vrida några grader åt höger iallafall. Surt! Men jag hoppas det ger med sig snart iallafall. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback