Höstplanering.

Har suttit i två telefonsamtal för att "reda upp" hösten. Det är inskolningsbiten och jobb det handlar om. Och nu tror jag att vi är på det klara med vad som gäller. Låg nämligen och grubblade igårkväll när jag skulle sova, vilket ju är svårt att lägga åt sidan när man väl börjat. Bestämde mig då för att ringa och höra mig för och så idag och då kunde jag somna på en gång. 

Det känns så både ochalltihopa. Det kommer att bli bra, det är jag övertygad om. Och jag längtar ju faktiskt lite tills jag får börja jobba. Men samtidigt så känns det jättekonstigt. Men det är nog mest för att man inser hur kort tid det är kvar av föräldraledigheten innan "verkligheten" drar igång, en helt ny och främmande vardag för oss. Jag hoppas att det ska funka att jobba heltid som tanken är, vi får prova några månader för att sedan utvärdera och se om det krävs någon ändring eller inte. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback