Träning.

Ikväll har jag fått rulla ut soptunnan för första gången förvtömning under morgondagen. En sån där grej som man gör när man bor i hus. Och det blev som en liten påminnelse om att vi faktiskt bytt boende nyligt, att man liksom reflekterade över det. 

Har varit och tränat andra passet för i veckan och det kan ha blivit så att jag körde en aningens för hårt. Men jag håller tummarna, för det var roligt! Den här glädjen för att träna har jag inte känt sedan innan ryggen krackelerade, dvs i september då jag typ just hade kommit igång och börjat träna lite igen. Det är fortfarande på rehabvis men jag känner mig mer motiverad och en aningens starkare. Kanske framförallt för att dalarna gällande ryggen varit mindre djupa på slutet. Men än törs jag inte ropa hej, hur gärna jag än vill. Framförallt för att jag vill börja löpa och kunna köra varje muskelgrupp hårdare. Känna mig piggare och starkare är något jag längtar efter! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback