Flyttpacka.

Jag är så jäkla trött just nu. Blir ju inte mindre då man ligger i ett mörkt rum och söver sonen(som somnade för en tjuga sedan). 

Hade svårt att somna igårkväll och sedan stökade drängen lite av och till mellan 2-4. Gick till slut upp och gjorde välling(har inte hänt på läänge). Och sedan var det upp och hoppa 8. For sedan iväg och rörde lite på mig, hälsade på min mor och far och sedan hem till lägenheten för att packa flyttkartonger. Jag har packat en hel del faktiskt sedan innan och så en del idag. Lik förbajat känns det som att det är hur mycket som helst kvar. Men nästa helg ska vi få ut det mesta! Nu är det bara SÅ skönt att ligga still här i mörkret en stund! 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback