Slutbesiktning.

iiih! Jag känner mig uppspelt idag! Om ca 30 minuter är det slutbesiktning. Liten är hos morfar så att jag också kan vara med. 

Jag hade ingen möjlighet att fara ut och titta igår då jag hade en mindre bra dag. Fick ju dock bilder att se på. Men idag! Köket är snart klart så man ser ju verkligen hur det ser ut. Trappen är nu inbyggd undertill. Golvet har börjat blottas på vissa ställen och alla fönstersmygar är på plats. Nu är det bara resten av alla lister och foder, lite el, sista rycket på köket, några smågrejer som ska målas, innerdörrar på nedervåningen och resten av byggstädet. 

Som J sa, ikväll äter vi vår sista fredagstacos i lägenheten och förhoppningsvis vår första i huset nästa fredag. Känns heelt absurt att tänka den tanken faktiskt! Så ofattbart att det är så nära att det går att ta på nu. Lovely!! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback