VAB.

Är hemma och vabbar ytterligare en dag. Men imorgon hoppas vi på att det är back to reality som gäller. Fast vi har det grymt mysigt! Vi tittar på Pippi på SVT-play, mini har fastnat och det är inte mig emot som gillar Pippi väldigt mycket. Och igår tog vi en promenad i mörkret, han i vagnen för att få frisk luft och jag fick röra på mig lite efter typ en hel dag i soffan vilket min rygg behövde. 




Annars är det riktigt sunkväder idag, regn och blåst. Önskar så att det vore snö istället! Till den tråkigaste delen av det? Det blir ännu tydligare att vi kommer behöva göra om hela vår gräsmatta. Så sjukt ledsamt! Allt såg så lovande ut inför nästa sommar där i början, att vi hade betat av alla stora projekt samt skulle få njuta av en grön gräsmatta. Nu kommer det vara enjordåker ännu en gång och det känns så frustrerande att allt jobb med den gick åt pipsvängen. Tack och lov att vi har altanen åtminstone! Men hellre att gräsmattan gick åt fanders än målningen av huset. Den kommer bara behöva bättras på i springor vilket bör gå fort. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback