Vinterlängtan.

Jag vet inte vad som hände. Imorse såg jag en vinterbild som någon annan hade fotat förra vintern och jag fick en sådan mysig känsla i kroppen att jag började längta efter snön. Längta efter vintern. Jag vill hoppas att vi får mer snö den här vintern än förra vintern. Men än är det nog ett tag kvar innan det är dags. Sommarn hann just så pass övergå i höst så längtar jag efter nästa årstid. 

Förra veckan beställde jag hem en vinteroverall åt mini(hoppas bara storleken blir bra!) samt ett ullunderställ, igår köpte jag en begagnad extraoverall. För några veckor sedan köptes fleecekläder. Förra årets vintermössa passar nog fortfarande skulle jag tro,vinterhandskar i årets storlek fick han i julklapp förra året och idag beställde jag vinterkängor. Jag börjar på tro att vi har hela vintermunderingen klar. Förutom halskrage. Ska bara inhandla fler tjocksockar och ett par handskar till ifall att det blir en blöt vinter. Skönt att ha bockat av det mesta! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback