Tio veckor senare.

Barnen växer och utvecklas. Jag fascineras dagligen över den stora, språkmässigt(han har ett stort ordförråd och väldigt bra språkförståelse för sina 2,5år) och på väldigt många andra punkter. Han har verkligen blivit stor. Den lilla äter numera inte från mig, sitter själv, tycker storebror är roligast i världen och har börjat visa så otroligt mycket personlighet.

Men det är inte bara det, vi har kämpat på med att få fason på nya rutiner och det tig tid. Det är baske mig inte lätt att ändra ett barns rutiner. Vi pysslar på hemma och vardagen rullar på. Och på fredag ska jag och J iväg en liten stund utan barnen.

Det var tio veckor sedan sist. Jag ska försöka låta det gå snabbare till nästa gång.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback