Bubblor ur ögonen!

Detta jävla regn, är man inte trött så blir man trött. Nu är jag iofs halvloj ändå,
sist jag klev upp så tidigt som imorse var när jag och J skulle till Lycksele och
så har jag sovit som en kratta. Låg nog mestadels på helspänn för att jag var
så rädd att försova mig imorse, det hade inte varit en bra start.


Blev satt på att vara med ena ettan idag, men efter en halvtimme blev det skifte
iom att det var bättre jag var där de nya 6åringarna var eftersom jag kände till en
del av dom från dagis. Och de har nästan provat sig igenom alla spel som står
i hyllan, känns åtminstone så. En tjej visade värsta "tricket" om man kan kalla
det för det, jag har då aldrig någonsin sett det förut. Hon kunde göra bubblor i
ögonen, medans en annan tjej berättade lite mer känslosamma grejer. Mer
jobb i veckan blir det också, både tisdag och onsdag. = ordning på vardagen.

Min storasyster med systerson är hemma
och snart är det dags för middag..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback