Nätshopping.

Jag har hämtat ut mitt paket och jag är.. ja, glad.

Blev nöjd med allt. Men det lilla oversize linnet skulle kunna ha
varit en storlek mindre för nu är det stort(!), men det går lätt att
sy in. Den sista bilden på swettistunikan, den som jag beställde
hem, den var svart och inte lila.





Man kanske skulle snabbröja, dammsuga och duscha innan idol börjar
så att man fick bädda rent i det nya påslakansetet. Använda lite nytt smink
och ta på sig sina nya jeans och ett nytt linne eller så. Det är helt sjukt vad
jag gillar mina nya jeans som jag köpte igår, så sköna och snygga!



Såg även idag att mitt h&m paket är på väg och att jag får det i början på nästa
vecka. Med den där koftan som jag väntat på att införskaffa i flera månader men
när den kom hem var den för stor så det är äntligen den mindre storleken som
då kommer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback