Mer än kroppsliga ting.

Trots en totalt förslappad dag så är jag nöjd och glad.
Så som det kan vara ibland, vissa enstaka dagar. Och
det kan bero mer än på mitt inköp också, men det är
sådana där kroppsliga ting.


Hur som helst så började jag dagen med att lägga mig
ute på "solmattan" och läsa i en av mina nya böcker,
(Marian Keyes, När Lucy Sullivan skulle gifta sig) och
njöt av värmen. Senare kom J och hämtade upp mig,
skulle ut till strömpilen för att inhandla nya högtalare
till datorn. Har nog inte ens rätt att kalla de gamla för
högtalare, gick ju inte ens att justera ljudet på dom.
Efter onödigt velande på både Expert och Elgiganten
så beslöt jag mig för Logitech högtalarna på Elgiganten.
De är inkopplade och jag är faktiskt nöjd, det är så mkt
roligare att lyssna på musik nu än innan. Även om det
inte är något värstingtjofräs.


j.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback