Sovmorgon it is.

Jag börjar inte jobba förns tjugo i ett idag.
Fick ett samtal igår om jobb på samma ställe som jag hade
varit på under dagen, eftersom jag inte visste om något annat
jobb så tackade jag självklart ja även om det inte var heldag.


Nu när jag hade kört igång en tvättmaskin och satt och åt varma mackor som brunch så kom mamma och berättade att dom hade ringt från dagis imorse. Tusan, hoppas dom ringer imorgon också utifall att jag inte får vara kvar där jag varit hittills i veckan och ska vara på fredag.

Det som kretsar i mitt huvud mestadels av tiden just nu är "hoppas att jag får in jobb för åtminstone hela den här veckan. Helst hela nästa vecka också." Och hittills ser det hyffsat ljust ut för den här veckan, nu hänger det bara på onsdag och torsdag också, gärna på dagis.

Coldplay - Viva la vida
Chris Daughtry - Home

J, du är min fina, min skatt, min älskling. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback