Äntligen helg.

Jag är hungrig och så trött att jag bara skulle vilja lägga mig och sova några
minuter. Visst, den här dagen har varit bra men det var fisk till lunch, lax rättare
sagt. En maträtt som jag tycker ser god ut och vill tycka om men verkligen inte
gör det. Blev ju inte lättare när man kom hem och såg vad det blir för mat hemma
(kände inte lukten pga förkylningen), och jag ska ju inte äta hemma. Men om
ungefär en timme får jag mat, låt tiden rinna iväg. Men jag är glad, det är
äntligen HELG!


Det är så kul att jobba nu trots att jag är så förkyld. Barnen på avdelningen börjar lära känna en och är inte blyga längre i de situationer som det var i början. Och ja, nu har jag bara 3 dagar kvar på den avdelningen varav en är öppningsdag och en är stängningsdag. K sa iallafall idag att hon skulle se om det fanns något annat för resten av nästa vecka, hoppas på det.

Måste in i duschen och göra mig klar, men tröttheten gör det jobbigt. Man vill ju helst bara
skjuta på det så länge det går. Huvudsaken är ju ändå att jag är helt klar när jag blir hämtad.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback