Äntligen ett par som är mina.

Min värk i magen har lagt sig, gissa om det är skönt.
Så då kunde jag duscha och göra mig klar.

Gick in på Gina´s hemsida för att kika om jeansen hade kommit in. Nope. Men så kom jag att tänka på en sak, på Gina butiken här i stan så tar dom inte alltid fram jeansen på en gång när dom får dom och ja när jag var där i måndags så höll dom på att förflytta ut några nya plagg(just då tunikor) så om jag har tur så finns dom där. Skyndade mig att hoppa in i bilen och brumma iväg.

Dom fanns!!!
I många storlekar och allt. J´s syster visade även ett par andra, väldigt
liknande jeans, sigrid. Dom är också ljusa och väldigt fina och i stretch.
Provade båda. I en storlek mindre än jag köpt på sistone och jag kunde
ha dom, men trodde att Siri-modellen är lite hållbarare kvalitet. Ska jag
behöva nämna att jag köpte dom och när jag gick till bilen var jag så salig
så att jag satte tuggummit i halsen. Hahah, klatterarsle.


Har ju även köpt två likadana tunikor där förut, en mintgrön och en korall
för 149:-, redan nu rear dom ut dom för 49:- , jag kunde då inte låta bli att
köpa en vit också. Hade tänkt köpa den i förrgår innan jag såg dom andra
tunikorna, vilken jädra tur att jag inte gjorde det!



Provade dessa jeansen i måndags,
dock var det ju inte svarta jeans jag
var ute efter den här gången.


Nu ska jag byta om, packa klart, äta och fara till fjälls.
Trevlig helg på er alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback