Besviken över Gina T.

Nu känner jag mig irriterad. Fan också.

Imorse så var jag tvungen att ta bort från vikbanken att jag kunde jobba eftersom jag redan hade jobb. Snabbkikade på Gina´s hemsida och det stod att dom hade siri-jeansen på lager i rätt storlek. Jag skyndade mig att beställa och betala. För att sen jäkta iväg och jobba och ha en riktig toppendag. Var faktiskt riktigt glad att jag hade lyckats beställa jeansen, för dom är grymt snygga.

Men tror ni inte på fan. När jag kom hem, kikade min mejl och så, då står det "Dessvärre fanns ej dina beställda varor på lager när vi skulle packa din order." Men hur sjutton går det till? Står det att byxorna finns på lager så gör dom väl det. Jag hade sett fram emot att få hem dom, och nu vet jag inte när eller om jag ens kommer kunna beställa dom eller dylikt. Fan. Var åtminstone tvungen att gå in på mitt konto och kika om jag fått tillbaka pengarna och det hade jag, som tur var. Annars hade det väl tagit hus i helvette. Det är så jäkla typiskt, när man för en gångs skull är in tidigt och dom finns och man beställer så blir det så här. Åh, jag är så besviken just nu!

Tur att vi far till fjällen imorgon kring middagstid.


» mira

jag har dom byxorna redan :) hehe

2009-04-02 // 07:50:41
» mira

jag har dom byxorna redan :) hehe

2009-04-02 // 07:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback